RSS

Lirik Lagu Wish You Were Here - Avril Lavigne


I can be tough
I can be strong
But with you, it's not like that at all

There's a girl
who gives a shit
behind this wall
You've just walked through it

And I remember, all those crazy things you said
You left them riding through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

I love the way you are
It's who I am, don't have to try hard
We always say, say like it is
And the truth is that I really miss

All those crazy things you said
You left them riding through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here.
All those crazy things we did
Didn't think about it, just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

[Chorus:]
Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

[Bridge:]
No, I don't wanna let go
I just wanna let you to know
That I never wanna let go

(let go let go let go let go)

No, I don't wanna let go
I just wanna let you to know
That I never wanna let go

(let go let go let go let go let go let go let go)

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here (I wish you were)
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
here, here, here
I wish you were here.
Damn, Damn, Damn
What I'd do to have you
near, near, near
I wish you were here.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Mimpi


Assalamualaikum sekali lagi tuk sesiapa yang membaca..



Hari nie nak cerita tentang mimpi sy yang merunsingkan hati sy..hmm…mimpi yang buat hati sy lemah dan mungkin mimpi tuh pamerkan apa yang ada dalam hati sy..entahla sy sendiri tak pasti tentang mimpi sy…

2 kali sy mimpi tentang orang yang sama..dia muncul macam nak cabar hati sy untuk katakan yang sy betul3 dah lupakan dia..tapi hakikatnya..hati sy masih ada dia walau cuma sikit je space tuk dia..knp ye susah sgt nak lupakan dia..walau sy dah cuba sunguh2…tiap kali dengar lagu2 yang sedih, lebih2 lagi lagu yang berkait soal hati..sy terus tersentuh..

Mungkin hati sy lemah kerana sy terlalu banyak membuang masa dengan perkara2 yang sia2 dan hati sy tak dipenuhi dengan kasih sayang Maha pencipta sy..sy mengaku kebelakangan nie sy jarang menagih kasih Illahi…sy rasa sy harus kuatkan jiwa sy dengan segala kasih sayang Maha Pencipta sy…dan dengan itu sy akan lebih kuat tuk lupakn dia secara keseluruhan..

Ok, skrg sy nak citer situasi dlm mimpi sy tuh..mimpi pertama ttg dia…
-        Sy mimpi dia dtg uitm sy dan sy tak tahu apa motif dia..pastuh dia dtg kat meja sy dan cabar sy tuk buat sesuatu tapi sy x bpe ingat..huu..tpi time tuh dye x bape sihat dan tiba2 sy pon x sihat gak…dye selsema and x bape lame pastuh sy pon selsema gak..dia asyik tenung sy je..mcm x puas hati..time tuh sy rasa pelik dn terkejut dia dgt uitm sy..Hmmm..dan yg pasti sy rasa mcm mimpi tuh real..huhu..

Dan yang nyata ialah dia tak mungkin akn dtg uitm sy, so mang bila bangun, mimpi tuh xkan jadik real la..hmm..tapi mimpi tuh tetap terkesan pada sy..pg tuh, tiba2 ayu kwn sy mcm x bpe sihat…sy mcm agak terkejut jugak la…mungkin cuma perasaan sy je yg inginkan mimpi tuh real..tapi lebih baik jika mimpi tuh tak jadik kenyataan..

-        Tuk mimpi yang k2..sy sendiri terkejut krn dia muncul lagi dlm mimpi sy..sy sgt terkejut..speechless maybe..hehe..sy mimpi situasi macam kat cafe..sy tgh duk dgn member2 perempuan, pastuh tggl sy sorg..tak lama lepas tuh kwn skelas sy, izad dtg, sy pon borak2 la dgn dye..tpi yg dia pulak asyik mundar mandir je dpn sy..mcm sje je..gram btol…huh!..lepas habis borak dgn sy, izad pon kembali kat grup dye..tak lama pastuh, dia slow2 dtg kat sy dan kata yg sy asyik tenung dia masa dye mundar mandir tadi..dye dgn bangga kata sy masih suka dia…gram tol! Perasan giler…hmmm..tapi sy rasa ape yg dia kata tuh betol, cuma sy yang xnk ngaku..ktorg pon gaduh, n agak kecoh la..smpai izad pon marah dia..tapi yg peliknya, sy back up lak mamat tuh..hmmmm! mang sy agk pelik la..haha..sy pon xbpe fhm dgn kelakuan sy lam mimpi..kemudian, ktorg pon duduk balik n mimpi tuh pon habis..ahaha..sy x ingt camner endingnya…tapi kali nie sy rasa mimpi tuh lagi real..sy mimpi pg tadi lepas solat subuh..hmm..len kali sy xleh da tdo lps subuh..nati lagi pelik mimpi sy..ahaha..hmm, btw lam mimpi sy tuh dia berkawan dgn nadzrin..sy x thu la camner dorg ley berkawan..cam pelik lak..haha..

Tpi biasala mimpi kan pelik…cuma pg tadi bila sy bgun lama sy duk pk..knp mimpi sy sma org bley ada…liya, ayu, izad, nadzrin n dia dan bdk2 uitm…haha..rasa cam btol berlaku…lawak lak kan..ntah knp dia muncul..harap2 dia ok je dgn hidup dye..

Hmmm..one more sal dye lg..sy nak dedicate lgu nie kat dia..hehe..avril lavigne, wish you were here…ntah knp sy rasa lagu nie sesuai tuk dia..sy thu dia xkan bace entry nie, so sy selamat..hehe..

Sy mohon supaya hati sy lebih jelas dgn apa yg sy inginkan dlm hidup sy…terima kasih lagi sekali buat semerah mawar berduri krn sedarkan sy tuk siapa sy bernafas dalam dunia ini…huu..sy akn cuba sedaya upaya tuk berubah tuk jadik lebih baik…demi Maha Pencipta sy..

Teruskan usaha anda cik Balqis..hidup tuh indah kalau ikut syariatnya!!

23:13
December 17, 2011
Sambil duk buat etr..hehe
~hrp2 GM x mrh..huu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang..:)