RSS

DIA



Dia hanya dia di duniaku
Dia hanya dia di mataku
Dunia terasa telah menghilang
Tanpa ada dia di hidupku
Dunia terasa telah menghilang
Tanpa ada dia di hidupku
Sungguh sebuah tanya yang terindah
Bagaimana dia merengkuh sadarku
Tak perlu ku bermimpi yang indah
Kerna ada dia dihidupku
Ku ingin dia yang sempurna
Untuk diriku yang biasa
Ku ingin hatinya
Ku ingin cintanya
Ku ingin semua yang ada pada dirinya
Ku hanya manusia biasa
Tuhan, bantuku tuk berubah
Tuk miliki dia..tuk bahagiakanya
Tuk menjadi seorang yang sempurna
Untuk dia..

Sy akan dedikasikan lagu nie pada jodoh sy..hehe..inche jodoh, semoga bla kita bertemu..sy akan dapat nyanyikan lgu nie untuk awak..kerana ia amat sesuai..kerana sy memang hanya insan biasa..

Lgu nie lgu OST Love in Paris kat TV3..cter feveret mak sy..hehe..
Sy suka lgu nie sbb liriknya..sesuai untuk sy yg masih blom jumpe inche jodoh..ntah wujud ntah tak..hahaha...

~TQ tuk My Creator untuk setiap pertemuan yg berlaku lam hidup sy..bak kata HLOVATE, HAVE FAITH.

16:40
August 30, 2013

~counting days to go back to palam..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Raya 2013


Assalamualaikum....inche blog...

Raya thun nie taklah meriah sgt tpi raya tetap raya kan..setiap kali raya akan tercipta memori raya yang baru yang membezakan dengan raya sebelum nie..kalau diingat balik, raya tahun nie saya tak balik kg mak saya, dan saya tak jumpa nenek saya pada pagi raya tapi saya jumpa nenek saya sebelum hari raya..pada hari terakhir bulan puasa..bila atok da tak ada, memang rasa lain, lagipun skrg saya dah besar, rasa excited raya tuh macam dah kurang, entahla mungkin banyak sebab-sebab lain jugak..

So, buat ape nak citer bende2 tak best kan, jom dengar citer yang indah2 je..hehe.. raya tahun nie sy dapat jumpa seorang kwn skolah sy dah lama tak jumpa..Azah Fatihah..hehe...dye masih mcm dulu cuma dah makin matang..besela kan..everyone grows up and become matured..disebabkan dye, sy dapat jumpa cg sekolah sy dulu, cg homeroom sy yg sgt baik n best..Cg Patli n Cg Zainab..Cg Patli masih mcm dulu, malah makin handsome..hehe..Cg Zainab masih baik n sporting cam dulu..bila jumpe kwn lama n cg lama, tetiba sy rasa rindu sgt dgn sekolah n rasa macam nak ulang SPM..tpi sejujurnya, sy dah banyak lupa kenangan waktu sekolah..semua kenangan manis dan juga pahit..Azah nie bru balik dr US, sbb tuh sy rasa mcm nak mngulang SPM..haha..tpi sebenarnya, sy dah cukup bersyukur dan gembira dengan jalan yg sy pilih skrg, jalan yg terbaik untuk sy oleh My Creator..sy akan berusaha lebih kuat untuk capai semua impian yg sy ada sekarang..takkan toleh kebelakang lg..trus berjalan hingga kejayaan menjadi milik sy..

Dan juga, raya nie akhirnya sy dapat jugak kenal n beraya kat rumah Lihayaati Mat Isa..hehe..TQ kat Nurul Syuhadah..hehe...sy bertuah dapat kenal kalian..TQ skali lg..Yaati masak special tuk ktorg berdua yg pergi beraya umah dye..sedap2..bla duk dgn dorg, mang sy akan selalu ketawa, bukan sbb dorg slalu bwat lawak, cuma rasa senang dgn dorg, mang selalunya sy akan byk ketawa..asyik2 ketawa je..kenal bru ke lama tak menjadi masalah untuk rapat..sy rasa kejap je sy bole rapat dengan dorg..dorg sgt2 baik dgn sy..Terima Kasih My Creator sbb kenalkan dorg pd sy..feeling very2 grateful..hehe

Sesuatu persahabatan tuh tak bole dinilai selama mana ia wujud, tapi dengan keserasian yg wujud antara dua pihak..kenal sekejap pon bole rapat, dan mungkin jugak kenal bertahun2 tpi tak bole nak serasi n rapat kan..semuanya ada dalam perjalanan kita kat dunia nie..kwn dekat, kwn baik, kwn rapat, sahabat sejati..semuanya memberi impak dalam kehidupan kita dan bagi sy semua persahabatan itu bernilai sama ada ia bertahan lama atau cuma sementara..so, sy nak buat pengakuan, sy sayang2 sgt2 semua kawan2 sy sepanjang perjalanan sy setakat nie..Kamsahamida, nomu2 kamsahamida kerana jadik kwn2 sy!

~TQ My Creator untuk semua yg berlaku pada bulan Syawal nie...sy sentiasa percaya semua yang berlaku ada sebabnya..so, kita tak bole mempersoalkan takdir yg ALLAH SWT tetapkan untuk kita..
~xde amek gmbr pon..slalu x ingt nk amek gmr bla jumpe..so gmbr sy jela..hmm

raya2013


21:17
August 29, 2013

~love in paris...best

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang..:)