Posts

Showing posts from August, 2013

DIA

Dia hanya dia di duniaku
Dia hanya dia di mataku
Dunia terasa telah menghilang
Tanpa ada dia di hidupku Dunia terasa telah menghilang Tanpa ada dia di hidupku Sungguh sebuah tanya yang terindah Bagaimana dia merengkuh sadarku Tak perlu ku bermimpi yang indah Kerna ada dia dihidupku Ku ingin dia yang sempurna Untuk diriku yang biasa Ku ingin hatinya Ku ingin cintanya Ku ingin semua yang ada pada dirinya Ku hanya manusia biasa Tuhan, bantuku tuk berubah Tuk miliki dia..tuk bahagiakanya Tuk menjadi seorang yang sempurna Untuk dia..
Sy akan dedikasikan lagu nie pada jodoh sy..hehe..inche jodoh, semoga bla kita bertemu..sy akan dapat nyanyikan lgu nie untuk awak..kerana ia amat sesuai..kerana sy memang hanya insan biasa..
Lgu nie lgu OST Love in Paris kat TV3..cter feveret mak sy..hehe.. Sy suka lgu nie sbb liriknya..sesuai untuk sy yg masih blom jumpe inche jodoh..ntah wujud ntah tak..hahaha...
~TQ tuk My Creator untuk setiap pertemuan yg berlaku lam hidup sy..bak kata HLOVATE, HAVE FAITH.
16:40 August 30, 2013
~…

Raya 2013

Image
Assalamualaikum....inche blog...
Raya thun nie taklah meriah sgt tpi raya tetap raya kan..setiap kali raya akan tercipta memori raya yang baru yang membezakan dengan raya sebelum nie..kalau diingat balik, raya tahun nie saya tak balik kg mak saya, dan saya tak jumpa nenek saya pada pagi raya tapi saya jumpa nenek saya sebelum hari raya..pada hari terakhir bulan puasa..bila atok da tak ada, memang rasa lain, lagipun skrg saya dah besar, rasa excited raya tuh macam dah kurang, entahla mungkin banyak sebab-sebab lain jugak..
So, buat ape nak citer bende2 tak best kan, jom dengar citer yang indah2 je..hehe.. raya tahun nie sy dapat jumpa seorang kwn skolah sy dah lama tak jumpa..Azah Fatihah..hehe...dye masih mcm dulu cuma dah makin matang..besela kan..everyone grows up and become matured..disebabkan dye, sy dapat jumpa cg sekolah sy dulu, cg homeroom sy yg sgt baik n best..Cg Patli n Cg Zainab..Cg Patli masih mcm dulu, malah makin handsome..hehe..Cg Zainab masih baik n sporting cam dulu..b…