RSS

11 Mei



Assalamualaikum semua..

Kepada sesiapa yg tak suka pada UMNO tak perlu baca post nie..mungkin nati kamoo akan sakit hati..huhu..biane..nie cuma sebahagian pengalaman sy yg ingin sy kongsikan…

Ini semua adalah gambar2 yg sy amek sebelum kemalangan..sy telah menghadiri perhimpunan UMNO yg ke 66..sy pon sebenarnya dah lupe tarikh penubuhan UMNO..hahaha..subjek sejarah sekolah menengah..haha..

Sy mengikuti perhimpunan ini atas ajakan sepupu sy..before perhimpunan tuh, ktorg pergi jln2 sekitar KL..hehe..







Disebabkan kamera sy dah abis bateri, so sy takleh nak amek gmbr sewaktu PM n TPM bg ucapan dorg..waktu tuh mang merah giler kat stadium sebab ‘gelombang merah’..hehe..ramai sgt org, walaupun jangkaan cuma 500000 org tpi sy rasa melebihi jumlah tuh..hmm..Tun Dr Mahathir pon ada jugak..hehe..suke sgt..


Before perhimpunan tuh, de artis buat performance..sy dapat dgr lagu yg sy suke..kerana kasihmu..hehe..


Nie gambar sebelum perhimpunan..sebelum bateri kamera habis..hehe..time nie pon dah ramai gler orang..








Akhir kata, salam sayang buat semua..sy bukanlah orang UMNO yg tegar, so sy boleh terima segala kritikan..hehe..


13:32
May 18, 2012

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Tanggal 12 Mei 2012


Assalamualaikum semua..

Jam 3 pagi 12 Mei telah memberikan sy satu pengalaman yg tak mungkin sy lupakan..satu pengalaman baru sewaktu menaiki bas..huhu

Sy telah terlibat dengan kemalangan di lebuh raya utara-selatan..bas yg sy naiki telah melanggar sebuah treler di tepi jalan, dan kemudian ada satu lagi bas telah melanggar bas sy tuh..huhu..terkejut dan panic sgt2 time tuh..hanya doa je sy panjatkan supaya kami semua dipanjangkan umur..keadaan agak havoc time tuh..kerana ramai yg cedera..

Sy pulak cedera di bahagian muka and darah tak henti2..mulanya sy agak takut sebab darah byk sgt keluar tpi selepas tgok org lain yg lagi teruk dari sy..sy dah makin tenang..hehe..

Sy rasa kemalangan ini adalah rahmat dari Maha Pencipta sy..sy tak salahkan sesiapa pon atas kejadian yg menimpa ini..sy cuma salahkan diri sy kerana telah terleka dan melupakan Maha Pencipta buat seketika sewaktu rombongan itu..dan akhirnya Maha pencipta telah menyedarkan sy..huhu..

Sy bersyukur dgn adanya kejadian ini..sy x bermaksud sy inginkan kejadian ini berlaku, sy cuma ingin kjadian ini jadi satu pengalaman dan iktibar buat sy..huhu..

Kecederaan sy takla teruk sgt..nie je ubat yg sy dapat..





Akhir kata, semua peristiwa, kejadian yg berlaku dalam hidup ini mengandungi maksud dan kelebihannya yg tersendiri..oleh itu, kita tidak boleh salahkan takdir, orang lain dan lebih2 lagi, kita tak boleh salahkan Maha Pencipta kita ye..

salam syg dari sy..

13:01
May 18, 2012

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

One day job


Assalamualaikum semua..

Dah hampir 2 mggu berlalu tpi baru hari ini sy ingin ceritakan..
One day job..

Ini semua gmbr yg sy snap mse 2 mggu lpas..sy xnk cerita byk sbb sy rasa sgt lucu..hehe







Sebenarnye, sy rasa a bit satisfied dgn gmbr yg sy amek sbb sy cuma guna fon biasa je..one night stay at that flat..semua tuh view dari atas flat..n yg last tuh dari bwh flat..

Sy tak tahu nak cakap pe..sy rasa sy useless skrg..tpi selagi semua keputusan sy direstui keluarga..sy tak akan menyesal mengambilnya..

Itu saja yg sy nk tulis disini..apapon..semua tuh akan tetap jadik kenangan yg indah buat sy..

Salam sayang buat semua..

1:17
May 9, 2012


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Alone..

Assalamualaikum everyone..

today, i'm saying i'm glad my heart still hold him..
so, i would not give any space to another crush in my heart..
i'm happy it's still him although many times had passed..
i won't open my heart for any strangers except the one who is destined for me..
i never put up any hope on him..
i'm just wishing the best for him, that's all i wanna do..
it's not hurting anymore..
i'm just happy that i could smile when i see his picture..
i'm over it..
it just, i'm hoping he's ok, his iman is also ok..i'm worried of him...
but, i know he's gonna be ok..
i trust myself..

~thank you inche blog for letting me said all this..
saranghae!

00:42
May 8, 2012
i do love story of percy jackson!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nuffnang..:)