Posts

Showing posts from July, 2011

Sakit....

salam semua... bodoh kan bila bace novel pastuh asyik sakit hati sebab teringat... knp la susah sgt nak lupe....harap2 sakit kat hati ini cepat hilang dan hati sembuh... nak hati sembuh cepat2...da x sanggup rasenyer...
sy sayang hati sy....sy xnak cemarinya... sahabat sekalian doakan sy berjaya harungi semua ini..... nak semua berakhir dan xnk rase mcm nie lagi...
semoga sahabat sy sentiasa bahagia dan x rse sakit hati nie...sy nk lupakan semua kenangan yang pahit... nk lupe segalanya...sy pasti boleh!!!!sy kuat.... tu je nk tulis....sekian......
18:21 July 31, 2011 kata hati

Yaiden...

Image

Novel lagi..

Salam pembuka coretan kali ini...ruangan ini sunyi kerana saya CUTI..hehe..saya cuti, so semua cuti... rasa sangat malas nk update blog..kali ini cerita ttg novel yg sy habiskan bace cuti nie..bez tol cuti...
First novel ialah...TUNAS BY HLOVATE..rasenye da jatuh cinta dah dgn karya hlovate..biapun baru kali pertama sy bace..novel ini byk ingtkan sy pada kenangan waktu sekolah dulu...manis sekali dan amat susah dilupakan dan pasti menjadi salah satu memori yang terindah..seringkali dulu sy benci zaman sekolah tapi skrg sy akui sy amat rindukan zaman sekolah...terasa ingin sekali kembali macam dulu..xde byk dugaan, hidup just gembira je..kadang2 de jugak dugaan dan ujian yg datang tapi semuanya senang diharungi dan nampak mudah...tapi lain cerita dgn skrg..semua nampk macam susah sangat..
Ingatlah...dugaan mematangkan diri, menambahkan ilmu didada, menguatkan semangat dan pemangkin kejayaan di masa hadapan..tanpa dugaan dan ujian, dapatkah kita menjadi seperti hari ini??? Mungkin kalau sy…

Makan2..

Image

Islam itu Ada Segalanya

Image

Ukhuwah + HERO