My BFF + My former school


Assalamualaikum inche blog

2-3 hari nie sy rasa happy sbb byk perkara yg menunjukkan sy dah buat satu keputusan yg baik dalam menentukan kesihatan hati sy..hehe..

Baru-baru nie befday my BFF, BFF sejak skolah lagi..i miss her a lot..talking through the phone really make me miss all our good time at school..she got free call and had called me, we talked about all sort of things that happen to us recently and also try to sort out all the memories when we at school..its kinda reminds me of my former school..

Ok, sekarang nak citer pasal my BFF..she is very2 kind and a very2 understanding person. Each time, i had problem i would tell her about it and she will always help me to be patient, sort thing out for me and help me to accept thing the way they are. I am very grateful that she is my friend and i hope and wish she will always be my friend..

I am very happy and grateful that you are my friend SITI RAFIQAH ADNIN BINTI MOHD ROSDAN....nomu2 kamsahamida..semoga ukhuwah antara kita kekal hingga ke akhir hayat dan diberkati ALLAH SWT..mekaseh adnin.. :D

My former school, i miss it a lot because there is where all the bad, good memories that give me a start to how i am for today..i am grateful and sometimes i hate the unpleasant memories i had there..hmm...but it was a memories that maybe i would cherish someday.

Kadang2 memori yang kita ada bole membuatkan kita ketawa di kemudian hari kan..sy sampai termimpi tentang my former school, kesan drpd ktorg cuba mengingat kembali semua kenangan sewaktu di sekolah..dan kebanyakkanya sy dah banyak lupa..hehe..dan bila sy mimpi pasal kwn2 sekolah, sy mimpi pasal ktorg semua berkumpul and bwat reunion kat puncak alam..tapi yg anehnya pasal mimpi sy..tetiba muncul matlutfi..hahahah..

Dan yang paling sy aneh, watak sy lam mimpi sy nie..hehe..sy nie jadik BFF matlutfi..and mungkin sy awek dye kowt..sy pon tak pasti sgt status sy lam mimpi tuh...heheheh..mimpi yng menyenangkan hati sy..

Keputusan yg saya buat ialah sy dah lupakan sibajubiru dan semua yang berkaitan dgn dye..hehe..dan sy buat dgn hati yg tenang dan lapang..sy dan bertekad nak jadikan ape yg sy rasa kat sibajubiru sebagai satu kenangan yg indah lam hidup sy..hehe..supaya bila sy ingt balik someday, cuma yg best2 je..hehe..no more eyes leaking..

Dan akhirnya sy rasa sy dah bebas..hati sy dah sihat..hehe..no more sibajubiru..sy dah berjaya buang attachment sy..kredit jugak kat AZAH FATIHAH MOHD NAZRI...

Terima kasih My Creator sbb bg sy sma kwn2 yg baik, yg cuba ubah sy jadik lebih baik dan bentuk siapa sy pada hari ini..:)

Thank a lot2 to My Creator, ALLAH SWT for all the things that happen in my life..i’ll promise to be better..i will..:DD

17:45
July 25, 2013
~16 Ramadhan 1434
~his birthday would be the beginning of my new heart and the end of us.

Comments

Popular posts from this blog

Something you can’t control...

Kill me, heal me

Dreams and fantasies