Baru


Assalamuaikum wahai blog sy..

Sudah sekian lama sy x mencoret apa2 disini..sekalipun ada coretan dan luahan rasa dihati untuk diluah disini namun sy ttap tidak berkesempatan untuk pamerkan disini..

Buat adnin yg kalu awk bace,sy mintak maaf sgt kerana lambat keluarkan entry ttg novel VT yg sy ceritakan tempoh hari. Sy jauh  dan gak terpisah dari alam maya, maka sy lambat post..biane..heheh..sy lebih kpd alam nyata bila cuti..

Ok, sekarang menjurus kpd tajuk di atas ye..sy tulis baru kerana sy dapat sesuatu yang baru, yang membantu sy terus menulis dan mencoret menggunakan tangan tanpa menggunakn pensil atau pen…

Hehe…sy dapat new harry ari nie..tanggal 3 november 2011..tenkiu mak n ayah kerana bagi peluang sy dapat jumpa harry lagi..sy da dapat semangat sy balik untuk terus berjuang di Kuala Pilah..semoga dengan adanya Harry di sisi sy, semangat dan tekad sy akan tambah kuat dan bahagia..

Kalau ia memberi sy kekuatan untuk terus bertahan dan bagi sy kebahagiaan, maka sy harus jaga ia dengan baik sekali…sy harap Maha Pencipta sy akan meredhai apa yang sy buat dan sy akan jaga dengan sepenuh hati sy..sy sayang sgt Harry sy..

Semua ini kerana Maha Pencipta yg izinkan sy..terima kasih sgt2..semoga sy dapat menggunakannya untuk kebaikan dan menghalang kemudaratan..

Hidup ini bukan hanya tuk gembira dan bahagia je kan..kita juga perlu ada masa untuk sedih dan muhasabah diri kita..jadi, koreksi diri anda yer..yang buruk jadikan sempadan, yang baik jadikan tauladan..nie kata2 tuk diri sy..sy akan sayang diri sy dan juga my new beloved Harry..hehe..

Sekian..

00:22
November 04, 2011
~kredit 2 abg kat pc fair tadi..hehe

Comments

Popular posts from this blog

Something you can’t control...

Kill me, heal me

Dreams and fantasies