Permata

Terima kasih kerana menjadi teman perjuanganku sehingga ke hari ini...sesunguhnya ain tidak kan sekali kali melupakan kalian..buat Nurul Iman..jagalah kesihatan anda...sesunguhnya hargailah setiap detik yg masih anda dapat nikmati kerana mati itu sangat hampir dengan kita dan ain juga x ingin melihat anda sakit lagi...anda juga merupakn yg paling dekat dgn ain setakat ini...terima kasih tuk segalanya..nasihat ini juga buat diri ini yang masih belum bersedia menghadapMu Ya ALLAH... buat Asyhrah Zulkifli...ain ingin sekali menjadi seperti anda yang telah berupaya mengzuhudkan hati hanya kpd ALLAH SWT...kerana ain masih belum bisa berbuat demikian..terasa hati ini teruk sekali kerana masih mengingati seseorang insan yang x pasti...anda juga merupakn seseorang yg sangat baik dan ain gembira takdir menemukan ain dgn anda...terima kasih Maha Penciptaku.. buat Rindu Jihad...ain bersyukur kita dapat menjalinkan ukhuwah meskipun kita baru saja mula berkenalan dengan lebih baik...sikap anda banyak mngingatkan ain pada kwan lama ain...terima ksih juga untuk anda Rindu Jihad kerana sudi menjalinkan ikatan persahabatan dgn diri ini..

Semoga ukhuwah kita semua berkekalan sehingga dipanggil oleh Maha Pencipta...ameen..
Post ini hanya tuk anda bertiga kerana ain rasa hanya anda bertiga yang akan baca post ini...terima kasih kerana sudi baca....terima kasih sekali lagi kerana menemani ain dalam perjuangan ini...kamsahamida!!

Suara hati..
17 Zulhijjah 1431

Comments

  1. naty buat post utk ryn sorg pulak tw. hehe. hm, paling dekat eh? yahooo. so after this ape2 cte kat ryn okeh. jgn lupe harry sy ye. rindu kat dye. jge2 lah next sem. hehe ;)

    ReplyDelete
  2. heheh...nak ker...naty ain pk dulu yer syg..harry da de makwe la..ain la!!!xde spe ley rebut harry dr ain..rindu harry je k??huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kill me, heal me

Dreams and fantasies

New journey…