The Chosen One


The chosen one merupakan lagu ringtone fon saya..hehe..saya suke sangat lagu nie kerana membuat saya selalu mengingati Rasulullah..tapi meskipun begitu saya rasa diri ini kurang berselawat padanya..hmm.. saya pasti akan berubah ke arah yang lebih baik...saya yakin itu..hmm..selaion itu lagu ini juga untuk Rasulullah sempena Maulidur Rasul..tanpa beliau mungkin saya tidak dilahirkan dalam keturunan Islam..saya harap Islam yang saya warisi terus ada dalam diri saya hingga ALLAH SWT memerintahkan dunia ini berakhir!...saya akan berusaha kekalkan Islam yang saya warisi..InsyALLAH akan menjadi pegangan saya hingga ke akhirnya..Ameen...inilah lagunya..rasenye lirik nie x betol sangat kerana saya salin sambil dengar..hehe..

In time of darkness and greed
It is your light that we need
You came to teach us how to learn
Muhammad Ya Rasulullah
You were so caring and kind
You are the best of mankind
Muhammad..
Sollu ala Rasulillah habibil mustofa
The mesengger the chosen one

You are ALLAH chosen one...!

My feveret song at this moment and last i think!..huhu..

Suara hati pd waktu subuh
6:17
February 16.2011

Comments

Popular posts from this blog

Something you can’t control...

Kill me, heal me

Dreams and fantasies