Sesuatu

salam.. semua pembaca blog saya.. Hati ini terasa ingin mencoretkan sesuatu walaupun tiada idea di dlam fikiran yang dianugerahkan ALLAH SWT ini..hmm..
       Hari ini saya menulis di PTAR UiTM saya..hehe.. Hati terasa tidak tenteram tapi setelah membaca beberapa artikel tadi hati rasa makin ok...hmmm..saya tahu hati saya kuat untuk semuanya walaupun sering diuji dengan perkara yang kita xske.. Kepada yati dan adnin, jika membaca blog saya, terima kasih kerana selalu dengar hati saya berkata-kata.. Saya sayang semua kawan-kawan saya walaupun kadang kala hati terasa perit untuk terima apa yang kalian buat tapi saya tahu semua yang berlaku kerana salah saya sendiri...
       Bila saya terasa hati dengan kalian, saya tahu yang semua itu salah saya... Kalian tidak pernah salah.. Saya cuma ingin perjuanagan saya diredhai huhu..pliz jangan terasa dengan saya..hmm.. Sendirian di sini terasa aman..hmm..Anugerah Tuhan yang tak ternilai kerana saya masih bernafas hingga ke hari ini.. Dan saya juga dikelilingi dengan sahabat -sahabat yang baik..saya harap semua ikatan ukhuwah ini akan berkekalan..wasssalam..
  PTAR UiTM NS
10:30
February 11, 2011                                                                  

Comments

  1. hmm... knapakah??? gaduh erp?? hu8.. biasa r.. sdgkn lidah lagi tergigit.... stiap pergaduhan akn mengajar kte "sesuatu.. try cari "sesuatu tuh...hua8.. sy pown x r hebat sgt dlm persahabatan.. byk msalah... kdg2 kte bley b'baik balik kdg2 x... so, trima seadanya.. kih8... coz maybe Allah nak mengurniakan shbt yg lagi best n ngam ngan kte.. iA....Allahuakbar!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Something you can’t control...

Dreams and fantasies

Kill me, heal me